PRELEGENCI

Grzegorz Borowieck, który opowie o prowadzeniu profilu firmowego na Facebooku.

Od 2017 prowadzi on górniczą agencję kreatywną WUNDERTEAM, która fedruje insighty, żeby tworzyć gryfne (kreatywne) kampanie reklamowe.


Firmę tworzy w oparciu o górniczy etos, bo jak twierdzi na grubie (kopalni) człowiek uczy się porządku, dokładności i ciężkiej roboty. Górniczy manifest znajdziesz na stroniehttp://wunderteam.com/

Jakub Sobieraj zdradzi nam jak efektywnie poprowadzić kampanię reklamową na Facebooku.

Jakub jako ekspert w dziedzinie marketingu w social media, ma wieloletnie doświadczenie we współtworzeniu akcji marketingowych największych firm w sieci i nie tylko. Gościł w wielu programach telewizyjnych TVN czy TVP. Współpracował z wieloma markami, między innymi: Empik, Deichmann, BGŻ BNP Paribas, Reserved czy MTV.

Na co dzień rozwija jedną z największych firm szkoleniowych w branży Social Marketingu w Polsce.